lördag 8 november 2008

Mera Kina??? Ångest!

Håller för närvarande på att plöja mig igenom den suveräna bloggen Bröllopsplanering som jag har nämnt tidigare (hon snor friskt från massa ställen och har samlat det mesta av det bästa), och hon listar till min stora skräck 3-4 kinaställen till! Kanacca hade över 5000 klänningar och jag var lycklig att ha tagit mig igenom dem!

Nu har jag kollat lite. Men det var inte så farligt. Första stället var dyrt, andra var en affär på eBay som jag redan har sett, på tredje hittade jag inga priser alls, fjärde hade inga boleros, femte däremot har bra priser och låg frakt, och har både jackor och underkjolar och tiaror. Pust. Måste jag gå igenom dem också? 53 sidor... Men det går väl snabbt eftersom jag redan har sparat så många idéer och inte behöver fundera över vareviga klänning. Min dator sprängs väl snart av min överflödande Bröllopsfil.

Nu har jag tittat snabbt och duktigt. Men det tog väl två timmar tror jag. Ryggen börjar värka. Men jag hittade faktiskt några jag inte har sett förut, eller sett men skippat. Och den som var en av mina favoriter såg jag i en annan vinkel nu och då såg den inte ut som jag hade trott. Argh!! Då börjar vi om från början. Eller nåt. Nä, jag har fortfarande bara ca 10 att välja mellan. Men det sker icke ikväll!

0 kommentarer: